Nasz serwis używa plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa wymagania. Szczegółowe informacje o plikach cookies można znaleźć w naszej Polityce Prywatności. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmian ustawień przeglądarki akceptują Państwo zapisywanie plików cookies. Nasza polityka prywatności

Strona główna»  STORAGE» Reklamacje nośników IBM

Procedura reklamacyjna nośników danych w DISKUS Polska

DISKUS Polska Sp. z o.o.  to jedyna w Polsce firma zajmująca się przyjmowaniem reklamacji  profesjonalnych taśmowych nośników magnetycznych firmy IBM!

PRZYJĘCIE REKLAMACJI:

  • W siedzibie DISKUS Polska: osoba przyjmująca reklamację wydaje Klientowi odpowiednie poświadczenie i wprowadza towar do bazy reklamacji
  • Transport: uszkodzone nośniki Klient wysyła na swój koszt do siedziby DISKUS Polska. W siedzibie firmy towar zostaje  przekazany osobie odpowiedzialnej za obsługę reklamacji, która wprowadza towar do bazy reklamacji i wystawia poświadczenie przyjęcia. Poświadczenie może zostać przesłane Klientowi faksem lub e-mailem.


REALIZACJA REKLAMACJI:

  • W sytuacji gdy na magazynie serwisu znajduje się towar pełnowartościowy odpowiadający reklamowanemu i reklamacja jest opisana zgodnie z niniejszymi procedurami, reklamowany towar zostaje wymieniony na nowy, wolny od wad
  • Towar zostaje wymieniony na nowy (wolny od wad) w terminie do 4 tygodni od zgłoszenia reklamacji przez Klienta, chyba że występują utrudnienia techniczne, uniemożliwiające wymianę w wyżej wymienionym terminie - w tym przypadku obowiązkiem DISKUS Polska jest powiadomienie Klienta o takiej sytuacji
  • W przypadku większej ilości uszkodzonych nośników, DISKUS Polska zastrzega konieczność wysłania nośników do laboratorium w celu sprawdzenia, czy nie zaszły istotne czynniki które mogły wywołać ich uszkodzenie


WYDANIE TOWARU:

  • W siedzibie DISKUS Polska: towar wydaje serwisant na podstawie dokumentu przedstawionego przez Klienta
  • Transport / Kurier: towar i dokumentację dotyczącą reklamowanego produktu, Klient otrzymuje za pośrednictwem firmy zewnętrznej na koszt DISKUS Polska


WARUNKI KONIECZNE DO ZGŁOSZENIA REKLAMACJI:

  • Dokładny opis zaistniałej sytuacji: co się dzieje z reklamowanymi nośnikami
  • Wydruk raportu błędów
  • W przypadku reklamacji dokonywanej bezpośrednio przez Klienta końcowego, niezbędne jest podanie, gdzie został dokonany zakup reklamowanych nośników