Nasz serwis używa plików cookies, aby lepiej spełniać Państwa wymagania. Szczegółowe informacje o plikach cookies można znaleźć w naszej Polityce Prywatności. Kontynuując przeglądanie serwisu bez zmian ustawień przeglądarki akceptują Państwo zapisywanie plików cookies. Nasza polityka prywatności

Strona główna»  STORAGE» Serwis urządzeń actidata

 

 

 

 

 

DISKUS Polska Sp. z o.o. jest
autoryzowanym partnerem serwisowym firmy actidata
 


Sposób realizacji serwisu urządzeń firmy actidata

 

Urządzenia actidata objęte są następującym, standardowym serwisem:


actiDisk RDX® drives 

3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu FES włącznie
actiDisk RDX® media
3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu FES włącznie
actiNAS Cube mini 4 
3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu FES włącznie
actiNAS Cube 3.0 RDX®
3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu FES włącznie
actiNAS Cube 3.0
3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu FES włącznie
actiNAS SL 1U-4
3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu cFES włącznie
actiNAS SL 2U-8 RDX® 3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu cFES włącznie
actiNAS BS
3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu cFES włącznie
actiStore 3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu cFES włącznie
actiTape LTO Tape Drives 3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu FES włącznie
actiLib 1U Autoloader
3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu cFES włącznie
actiLib 2U/4U/6U Library 3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu cFES włącznie
actiGauss 2 lata gwarancji (RTF)
actiSAN 3 lata gwarancji (RTF) oraz 3 lata serwisu FES włącznie

 


Opcjonalne serwisy (dodatkowo płatne):

actiDisk RDX® drives /media
przedłużenie gwarancji/serwisu RTF/FES o 4. i 5. rok
actiNAS Cube
przedłużenie gwarancji/serwisu RTF/FES o 4. i 5. rok
actiNAS SL/BS przedłużenie gwarancji/serwisu RTF/cFES o 4. i 5. rok
actiStore przedłużenie gwarancji/serwisu RTF/cFES o 4. i 5. rok
actiTape przedłużenie gwarancji/serwisu RTF/FES o 4. i 5. rok
actiLib Autoloader/Library przedłużenie gwarancji/serwisu RTF/cFES o 4. i 5. rok
actiGauss przedłużenie gwarancji/serwisu RTF  o 3. 4. i 5. rok
actiLib Autoloader/Library serwis „on-site” od 1. do 5. roku użytkowania urządzeń
actiTape Autoloader/Library serwis „on-site” od 1. do 5. roku użytkowania urządzeń
actiNas BS/actiStore serwis „on-site” od 1. do 5. roku użytkowania urządzeń
actiSAN przedłużenie gwarancji/serwisu RTF/FES o 4. i 5. rok
actiSAN serwis „on-site” od 1. do 5. roku użytkowania urządzeń

 



Kontakt z autoryzowanym serwisem actidata w Polsce:

DISKUS Polska sp. z o.o., Ul. Kościuszki 1, 32-020 Wieliczka
telefon: +48 12 3793033 lub e-mail: support@diskus.pl

Rodzaje serwisów i gwarancji

actiCare  cFES/FES – Fast Exchange Service (serwis szybkiej wymiany awansem urządzeń lub komponentów)
actiCare RTF – Return to Factory (zwrot to fabryki)
actiCare „on-site” – serwis naprawy urządzenia w miejscu jego instalacji

Opisy opcji serwisowych i sposobu postępowania

cFES/FES  – (Components) Fast Exchange Service (serwis szybkiej wymiany awansem urządzeń lub komponentów) – chcąc skorzystać z tego serwisu, zawsze należy w pierwszej linii skontaktować się z pomocą techniczną actidata (dane kontaktowe powyżej). W przypadku, gdyby serwis nie był w stanie pomóc użytkownikowi telefonicznie, użytkownik otrzyma formularz wymiany, który po wypełnieniu powinien odesłać (mailem lub faxem) na adres wskazany przez pracownika suportu. Po otrzymaniu wypełnionego i podpisanego formularza wymiany, serwis wysyła na adres wskazany na formularzu sprawne urządzenie/komponent (koszt wysyłki jest po stronie producenta/serwisu). Po otrzymaniu sprawnego urządzenia/komponentu (najpóźniej do 72 godz.), uszkodzone należy odesłać do serwisu na koszt własny w przeciągu 7 dni od dnia otrzymania sprawnego urządzenia. 

W przypadku cFES wymianie podlegają wyłącznie następujące komponenty: napęd, zasilacz, moduł komunikacji, moduł iSCSI, magazynki. 



RTF – Return to Factory  (zwrot to fabryki) – w przypadku awarii urządzenia objętego tą gwarancją, należy skontaktować się z pomocą techniczną (dane kontaktowe powyżej). W przypadku, gdyby serwis nie był w stanie pomóc użytkownikowi telefonicznie, użytkownik powinien dostarczyć uszkodzone urządzenie w celu naprawy do serwisu producenta (wraz z nadanym przez serwis numerem RMA) na powyższy adres – urządzenie powinno być zapakowane w oryginalnym kartonie lub w taki sposób, by podczas transportu nie uległo uszkodzeniu. Koszt wysyłki do serwisu ponosi użytkownik. Po naprawie (maksymalny czas naprawy wynosi do 14-tu dniu roboczych) producent lub serwis odsyła urządzenie na własny koszt bezpośrednio do klienta.


Serwis „on-site” – w przypadku awarii urządzenia objętego tym serwisem, należy skontaktować się z pomocą techniczną (dane kontaktowe powyżej). W przypadku, gdyby serwis nie był w stanie pomóc użytkownikowi telefonicznie, w określonym w certyfikacie serwisowym czasie (zależnym od poziomu wykupionego serwisu „on-site”) do miejsca, gdzie urządzenie jest zainstalowane przyjeżdża pracownik serwisu w celu usunięcie uszkodzenia. Czas usunięcia uszkodzenia nie jest gwarantowany ale w większości przypadków nie trwa dłużej niż 4-6 godzin. 


Rodzaje serwisów „on-site”

5x9xNBD – oznacza, że zgłoszenia są przyjmowane przez pięć (5) dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, dziewięć (9) godzin dziennie w godzinach od 08:00 do 17:00. Czas reakcji serwisu (przyjazd serwisanta i fizyczne rozpoczęcie naprawy) wynosi do 24 godzin, ale nie później niż na następny dzień roboczy od momentu stwierdzenia konieczności naprawy w miejscu instalacji.

5x9x4 – oznacza, że zgłoszenia są przyjmowane przez pięć (5) dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, dziewięć (9) godzin dziennie w godzinach od 08:00 do 17:00. Czas reakcji serwisu (przyjazd serwisanta i fizyczne rozpoczęcie naprawy) wynosi do 4 godzin, od momentu stwierdzenia konieczności naprawy w miejscu instalacji.

7x24x4 – oznacza, że zgłoszenia są przyjmowane przez wszystkie dni w roku oraz przez 24 godziny na dobę. Czas reakcji serwisu (przyjazd serwisanta i fizyczne rozpoczęcie naprawy) wynosi do 4 godzin od momentu stwierdzenia konieczności naprawy w miejscu instalacji.


Inne rodzaje serwisów:

Serwis instalacyjny – oznacza instalację urządzeń serii actiLib Autoloader/Library w szafie przemysłowej, pierwszy start urządzenia, jego kalibracja i konfiguracja (np. ustawienia sieciowe), bez integracji z oprogramowaniem backupowym

Healthy check – sprawdzenie stanu technicznego urządzenia, aktualizacja firmware, czyszczenie urządzenia, przeprowadzenie testów urządzenia.