Serwis napędów i bibliotek taśmowych

Naprawa / serwis napędów i bibliotek taśmowych

DISKUS Polska

Specjalizujemy się w kompleksowych pakietach usług związanych z naprawą oraz pogwarancyjnym serwisem napędów i bibliotek taśmowych. Szybko reagujemy na każde zgłoszenie i staramy się rozwiązać problem w jak najkrótszym czasie.

 

ISO 27001         ISO 9001

Zdajemy sobie sprawę, że awaria sprzętu IT niejednokrotnie wiąże się ryzykiem przestoju. Dlatego, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów, dysponujemy zespołem wykwalifikowanych inżynierów, korzystających z najlepszych narzędzi, dzięki czemu jesteśmy w stanie poradzić sobie nawet z poważnymi usterkami.

Kilkunastoletnie doświadczenie związane technologiami do backupu i archiwizacji danych pozwala nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Nasze kompetencje potwierdza system zarządzania zgodny z wymaganiami norm: ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2017.

Co oferujemy?

Bezpłatny przegląd oraz diagnozę uszkodzonego sprzętu.

Szybki czas realizacji – do prac przystępujemy od razu po otrzymaniu dostępu do urządzenia.

Usługi przeprowadzane on-site lub off-site.

To ważne!

Nasi inżynierowie przechodzą liczne szkolenia oraz warsztaty techniczne  na najwyższym poziomie zaawansowania. Dzięki temu dysponują wszechstronną wiedzą oraz doświadczeniem w zakresie przeglądów oraz napraw pogwarancyjnych napędów oraz bibliotek taśmowych, opartych na technologiach LTO, DAT, DLT / SDLT, AIT, MO, 8mm, QIC / SLR, VXA wszystkich światowych producentów.

Jak przebiega naprawa / serwis urządzeń?

Usługi związane z serwisem urządzeń do zabezpieczania / archiwizacji danych rozpoczynamy od przeglądu technicznego uszkodzonego napędu lub biblioteki taśmowej. Wstępna diagnoza odbywa się w naszym centrum R&D lub w siedzibie Klienta. Po precyzyjnym sprawdzeniu sprzętu, dostarczamy informacje o dokładnym opisie usterki oraz przedstawiamy kosztorys naprawy. Po jego zaakceptowaniu przystępujemy to zleconych prac.

Jeśli naprawa urządzenia jest nieopłacalna, pomagamy w jego bezpiecznej utylizacji oraz wspieramy w dobrze nowego, wysokiej jakości sprzętu. Pomagamy w montażu, wdrożeniu oraz opiece posprzedażowej urządzeń, zwiększając tym samym wydajność pracy oraz bezpieczeństwo danych Klienta.

Jak zgłosić urządzenie do naprawy / serwisu? Zadzwoń do nas lub wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się w celu przekazania wszelkich  niezbędnych informacji.

Interesuje Cię ta usługa?

 

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej o powyższej usłudze, jesteś zainteresowany złożeniem zamówienia lub potrzebujesz porady, wypełnij poniższy formularz. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i udzieli Ci wyczerpujących informacji.

    Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach: kontaktu i przedstawienia oferty handlowej